Результативність фахової діяльності

 

                                                   Інформація

                            про результативність фахової діяльності

                                               з 2016 по 2021 роки

                                     Крохи Галини Володимирівни

                                        вчителя англійської  мови

                                       ІІ кваліфікаційної категорії

      Я, Кроха Галина Володимирівна, - вчитель англійської мови, закінчила Маріупольський Державний Університет у 2013 році,   маю повну вищу освіту за спеціальністю «Мова і література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра філології, викладача англійської мови та зарубіжної літератури у вищій школі, вчитель з педагогічним стажем 10 років. Працюю в Селидівській загальноосвітній школі IIII cт. № 2 Селидівської міської ради Донецької області з 2015 року. Пройшла курси підвищення кваліфікації в 2020 році та одержала післякурсове завдання: «Використання різних видів завдань при роботі з текстом на уроках англійської мови».

     Використовую такі індивідуальні форми підвищення професійної майстерності вчителя як:

- вивчення документів і матеріалів фахового спрямування;

- накопичення та систематизація інформації з педагогіки та методики викладання предмету;

- ведення блогу вчителя англійської мови;

- власноручна розробка наочності до уроків;

- робота над методичною проблемою;

- розробка завдань та тестів.

     Моє педагогічне кредо: «Досвід педагога – не у блискучих перемогах, а у його щоденних зусиллях».

    Видатний американський філософ і педагог Джон Дьюї ще на початку 20 століття викарбував основний постулат концепції освіти, яка стала підґрунтям багатьох сучасних систем і методик. Він полягає у тому, що людина навчається лише на практиці.

     Людина найкраще навчається, коли якомога частіше займається тим, чого хоче навчитися. Не можна навчитись плавати або їздити на велосипеді за інформацією з книжок. Так само ви ніколи не зможете спілкуватися будь-якою мовою, поки не почнете нею говорити.   

  На своїх уроках я часто використовую цікаві активності. Вони спрямовані на поглиблення та удосконалення знань, умінь і навичок здобувачів освіти.  Їх можна застосовувати на різних етапах уроку: під час вивчення нового матеріалу, для його закріплення й повторення, перевірки засвоєного.   Використання  на уроках  англійської  мови цікавих активностей робить процес навчання цікавим, створює у дітей творчий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу.

З використанням даних вправ на різних етапах уроку  навчальний процес відбувається в умовах постійної активності, взаємодії всіх учнів. При цьому відбувається співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, парне).

     У  початкових класах діти люблять грати, тому  я з ними проводжу багато різних ігор. Також ми малюємо, співаємо, вчимося виготовляти листівки та іграшки. За допомогою м’яких іграшок та ляльок розігруємо діалоги та вчимося спілкуватися на англійській мові.  Для того, щоб учні краще запам’ятовували слова, намагаюся якомога частіше повторювати з ними їх за допомогою наочності. Діти дуже полюбляють рухливі ігри, тому я завжди підбираю багато різних римівок та пісень з фізичними рухами. Найчастіше я використовую пісні та римівки на початку уроку та під час фізкультхвилинки. У 1-х та 2-х класах при привітанні співаємо пісню «Hello» або промовляємо римівку «Good morning». Також на завершальному етапі уроку співаємо пісню «Good-bye». Я використовую пісні та римівки на уроці  з метою активізації інтересу учнів до вивчення англійської мови, залучення їх до мовленнєвої діяльності, створення сприятливого психологічного клімату та підвищення емоційного тонусу.  Також ці прийоми сприяють зниженню психологічно – емоційного навантаження. За допомогою пісень та римівок учні краще засвоюють граматичні конструкції, запам’ятовують слова та закріплюють правила артикуляції та більш чітку вимову звуків. Ці прийоми також допомагають учням відпочити від виконання різних вправ. Позитивним результатом при використанні пісень та римівок вважаю зосередженість уваги, бажання працювати, гарний настрій учнів та більш легке запам’ятовування слів та фраз, що сприяє розвитку пам’яті.

     На уроках використовую  метод проектів. На заключному уроці кожної теми учням пропонується підготувати проект. Робота над проектом сприяє розвитку критичного і творчого мислення учнів, орієнтує їх на самостійну діяльність. Спочатку діти створюють проектну роботу «Family tree» (на шаблоні із зображенням дерева, учні розміщують фотографії своїх членів родини й представляють їх); для кращого запам’ятовування назв кольорів учні створюють проект «My rainbow turtle». При вивченні теми «Свята та традиції» діти виготовляють вітальні листівки до Нового року та Різдва, наостанок вони створюють «An ABC-Christmas tree». Я використовую такі ігрові прийоми: «Magic box or bag», «Odd one out», «Hot Potato», «Naughty colours», «Snowball», «Words Game», «Fly swatter» та інші. Обов’язковим елементом на уроці є м’яч. Коли проводжу уроки-змагання, квести, уроки-ігри та брейн-ринги завжди використовую пісочний годинник. У класах середньої лаки часто використовую інтерактивні технології: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм»,  роботу в групах і парах, рольові ігри. У всіх класах  практикую технологію організації групової навчальної  діяльності та роботу в парах, так як вважаю їх ефективними прийомами організації праці учнів  при вивченні англійської мови.

       Участь у методичних заходах:

- Засідання методичних об’єднань (беру активну участь в об’єднаннях, виступаю з доповідями).

- Засідання циклових комісій вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін (виступаю з доповідями та ділюся власним досвідом).

- Беру активну участь у тижнях суспільно – гуманітарних дисциплін (проводжу квести, вікторини, брейн – ринги та ін.).

     Позашкільна діяльність:

     У 2018 році пройшла тренінги для вчителів англійської мови ( 3-денний, очний) та курси Британської  Ради з теми «Нова початкова школа: від теорії до практики» для роботи в умовах Нової української школи, про що свідчить наданий сертифікат.

   У 2019 році на освітній платформі EdEra пройшла онлайн-курс «Англійська мова. Морфологія» та  отримала сертифікат.

     У 2020 році пройшла курси підвищення кваліфікації та отримала сертифікат.

    Приймаю участь у вебінарах на освітній платформі «На Урок»: «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи», «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн – навчання», «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання» та «Інтегральні ігри в роботі вчителя – предметника та класного керівника».

  У 2020 році на освітній платформі EdEra пройшла онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» та також отримала сертифікат.

     Участь в олімпіадах та конкурсах:

     Кожного року діти приймають активну участь у таких конкурсах як «Грінвич» та «Олімпус». Мої учні отримують золоті, срібні, бронзові сертифікати та  сертифікати учасників.

     Олімпіади:   

Участь в олімпіадах, конкурсах

Шкільний рівень

Районний (міський) рівень

Рік

Результат

Прізвище, ім’я учня

Рік

Результат

Прізвище, ім’я учня

Предметні олімпіади

  2017

І місце

Масло Андрій (8-А кл.)

2017

учас

ник

Масло Андрій

2018

І місце

Масло Андрій (9-А кл.)

2018

учас

ник

Масло Андрій

     Навчальні досягнення учнів:

Навчальні досягнення учнів

2015 -

2016рр

2016 -

2017рр

 2017 -

2018рр

2018 -

2019рр

2019 -

 2020рр

Результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів (% якості)

 

58%

 

65%

57%

55%

54%

 

    

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий