Розробка відкритого урока
з англійської мови
на тему
« Що є у твоєму ланч – боксі?»
2-В клас
Мета: ознайомити учнів із поняттям ланч – бокс; ввести лексичний матеріал з теми «Їжа» та активізувати його у мовленні; навчити запитувати «What’s in your lunchbox?» та відповідати на питання «I have got a … .»; формувати навички зорового сприйняття та читання слів; розвивати вміння сприймання на слух, усної взаємодії; виховувати почуття дружби та культуру спілкування.
Обладнання: підручник, флешкартки з малюнками, аудіозапис для
проведення аудіювання, аудіозапис пісні – вітання, лялька, смайлики, коробка
для ланч – боксу.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
Виконання пісні – вітання «Hello»
T: Hello! Nice
to see you! How are you? Діти
показують відповідний жест і кажуть: I am fine! I am OK! I am so-so!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we have a guest at our lesson. It is a doll. Its
name is Ann. Ann is from England.
T: В Англії діти ходять до школи й беруть з собою ланч –
бокс. А чи знаєте ви, що це? (Вчитель демонструє ланч – бокс).
Lunchbox is a box for food to eat during the break.
Ann also has its lunchbox. Let’s see what is in it. (Вчитель дістає з ланч – боксу картки зі словами,
називаючи їх англійською, учні повторюють: carrot, biscuit, yogurt, nuts, chocolate, water, juice)
ІІ. Основна частина уроку
1. Подання та активізація нового лексичного матеріалу.
а) Вправа «Close your eyes» (Вчитель прикріплює картки зі словами на дошку, просить
дітей заплющити очі, в цей же час
забирає одну з них, учні повинні назвати, що зникло.)
б) Гра «Find the words» (р.з.
впр.1,с.32)
Учням потрібно знайти шість слів з
теми «Food»: carrot, nut, juice, biscuits, chocolate, yogurt
c |
c |
c |
b |
c |
a |
r |
r |
o |
t |
o |
o |
o |
i |
o |
o |
o |
w |
o |
o |
s |
s |
y |
s |
s |
s |
s |
a |
s |
s |
c |
h |
o |
c |
o |
l |
a |
t |
e |
l |
e |
e |
g |
u |
e |
e |
e |
e |
e |
e |
d |
d |
u |
i |
d |
n |
d |
r |
d |
d |
p |
p |
r |
t |
j |
u |
i |
c |
e |
p |
a |
a |
t |
s |
a |
t |
a |
a |
a |
a |
2. Фізкультхвилинка.
3. Аудіювання.
Учні слухають аудіозапис та виконують завдання.
Listen and say. (Послухай та скажи) What’s in your lunchbox now, Olenka? – I have got a … . (Що є у твоєму ланч-боксі зараз, Оленка? – Я маю … .) a сheese
sandwich _____ nuts _____ a carrot _____
a pear _____ biscuits _____
juice _____ chocolate _____ water _____ |
4. Мовлення.
T: Let’s draw what you have in your lunchbox. Then say what is in your lunchbox and show your pictures to our guest Ann.
( Учні малюють свої ланч-бокси. Потім кажуть, що є у їхньому ланч-боксі, після
завершення прикріплюють свої роботи на дошці, створивши виставку малюнків).
III.
Підсумки уроку.
Т: Про що ми з вами говорили сьогодні? Які нові слова ми вивчили? Що таке ланч – бокс? Чи сподобався вам урок? Say “Good-bye” to Ann.
Комментариев нет:
Отправить комментарий